lite anat och DET UNDLIGA UNDELANDET

HEJ! idag har jag haft idrott så jag har sprungit, hoppat, kryppit, snurat, klätra och ramlat så jag har inte kunnat skriva. jag tyker det är tråkit att ni inte kommenterar min blogg. Så skriv gärna varför ni inte skriver kommentarer är det för att min blogg är dålig så kan ni skriva det men skriv erat namn. Hej fluff ååå har du med dig en bok ååå så söt ska jag lässa den för dig okej då........................... men höru fluff slå inte in lollostars manus i bok om slag men okej jag ska läsa forsätningen...var var vi ...............hmm..........aaaa här

skelet spöket kom närmare. lollostar hoppade ur sängen men hon han inte springa där i från. plötsligt kom en kanin fram och tog fram ett trollspö och trola in spöket in i röken maskinen. kaninen tog tag i mig och sprang med mig till nåt hämligt lab eller nåt sånt. där stog nån konstig person som log och börja prata.

personen: duktig kanin du kan gå nu. Hej föresten lollostar så trevlig att träffa dig.

lollostar: ööö okej hej. öööö vem är du

personen:jag är benjamin. jag jobbar med att skyda panfu och rässten av värden. från ohyra som skeletet som anföl dig nys

lollostar: okej och tack ska du ha att du skika kaninen för att rädda mig

benjamin: varså lite så........värden behöver dig så nån måste skyda dig.

lollostar:va!!!!!!! va sa du

benjamin:inget jag sa inget. nej nu ska du få ett arbete

lollostar:VA!!!!!!! men jag är ju sjuk jag kan inte arbeta

benjamin: du ska arbeta för att ligger du bara still kommer spöken och allt anat till baka

lollostar: okej.

dom går till pirat baren där benjamin täker ge henne ett arbete. benjamin pratar med piraten som säter henne i arbete. hon får en pirat dräkt. efter en stun var hon så tröt så hon knapt kunde gå men det var bara för att hon var sjuk. plösligt upptäker jag att lukan i golvet är öppet den står uppstelt med två pinnar.

lollostar: mm den här lukan är ju nästan fast limad hur kan den vara öppen. chefen,chefen, chefen lukan är öppen

lollostar: han svara inte han kanse har gåt ner här

lollostar hittar ett rep som hänger vid kanten hon klätrar ner där nere fins inget ting. Det luktar blöt katt och.....och.... blöt kanin

lollostar: har kaninen varit här....ja här är det kanin spår jag måste tacka den jag följer efter.

lollostar följer spåret  till ett hål i vägen när hon går över nåra stenar så är det ingen mark där så hon faller.
hon känner hur farten sakter ner och hon landar mjukt på marken. hon är på nåt som liknar en strand med finnt vatten som är lika blå som hennes hud är just nu.

lollostar: var är jag vart har jag hamnat hallå någån där...........................


nå del två klar vad tycker ni. nu börjar det hända saker här.
här kommer bilder till del 2

bilderna är fort farande små ååååå blir så sur


MVH//en sur Lollo

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jah men jag har en katt men den äter inte upp min hamster=)

2010-03-26 @ 19:59:58
Postat av: http://sara.rosavita.se

hej :D vad tråkigt att ingen kommenterar på din blogg ;( det är rent sorligt för din blog är den bästa tycker jag!! jag läser den vareje dag men bara för att jag läser den behöver jag ju inte skriva en komentar för varge gång eller hur?

2010-03-26 @ 21:39:29
URL: http://sara.rosavita.se
Postat av: binweelspinglan_98

hjeh ej! jag elskar din blogg och jag elskar saras blogg fur den er bra!!! jag kan tyferr inte skriva ett a med en prick po och inte ett o med en prick po och inget a med tvo prickar po hihi .D

2010-03-26 @ 21:41:29
URL: http://sara.rosavita.se
Postat av: partypinglan utan körkort/ Lina ;)

hej hej ville bara säga: älaskar din blogg! men jag hinner aldrig komentera precis......

2010-03-26 @ 21:42:41
URL: http://panfulollo.blogg.se/
Postat av: partypinglan utan körkort/ Lina ;)

blankan satt påplankan :P

2010-03-26 @ 21:46:49
URL: http://panfulollo.blogg.se/
Postat av: tonyhook

hej då jag slutar panfu kul att känna dig jag slutar på torsdag hej då från tonyhook

2010-03-30 @ 06:31:36
URL: http://tonyhook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0