DET UNDLIGA UNDERLANDET del1

nu börjar min saga jippi!!!
okej dags att komma till panfu till lollostars hus


En vaker dag som vilken som hälst vaknar lollostar och mår väldigt dåligt. Hon springer till bad rumet för att spy.
När hon kollar sig i spegen så ser hon att hon är blå men mer åt turkos blå.

lollostar: AAAAAAAAAAAAA mamma kolla

Hon säter på sig  varma kläder sen går hon med sin mamma till sjukhuset.

Mamma: du kan inte vara så feg gå in nu jag har brotom till jobbet.
lollostar: ja då mamma jag går in.

När hon kom in så fick hon säta sig medans en sköterska tar hand om henne.

sköterskan:du får sova här i natt det är en ovanlig färg den här gången
lollostar: okej doktorn 

Lollostar får lite medecin ur en slang inan det blir  kväll och hon ska sova.
lollostar hör hur doktorerna pratar om den nya färgen hon har fåt det låter inte bra. hon blir lessen sen somnar hon och sover söt. men nåra timmar senare  vaknar hon av steg och att vinden susar. hon titar upp i dörr öppnigen står det nåt en zombi eller det liknar mer ett skelet.lollostar skriker men ingen hör...............

Nå vad tycker ni om del 1 bra eller dåligt om ni tyckte det var tråkit så blir det spännade sen.
här kommer lite bilder från del1.
 jag blir sur när bilderna är små men om ni inte ser vad det står vad lollostar säjer så säjer hon: AAAAAAAAAAAAAAAA MAMMA HJÄLP.


MVH//lollo 

Kommentarer
Postat av: anit

bra!!! vad heter du på panfu?

jag heter anit!

2010-04-25 @ 10:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0