flera pandor i bild utan namn

hej! lomise har blivit frågad om hur man gör flera pandor i en bild och jag ska vissa hur jag gör.

du behöver:

* 2-3 sidor med paint
* veta vart prt sc knapen är
* en plats utan andra pandor

du behöver till en saga:
* kläder
* baby maskinene
                                                                                                                                                                           
 

Börja med att öppna 2 eller 3 sidor med paint. sen loggar du in på panfu. välj en klädsel och en plats att vara på, jag valde min vanliga klädsel och sjukhuset.  stäl dig eller sät dig någonstans på platsen där du är. sen tryk på prt sc
 sen klistrara du in bilden på paint.
 sen markerar du platsen som du ska ha och klistrara in på ett nyt paint


 så klistar du in bilden på ett nyt piant sen byter du kläder och storlek om du vill. och så gör du sama sak tills du ska markera dig själv, du markerar du lite mindre och tar inte med namnet sen så klistrar du in dig själv. så får du testa och flyta så det pasar in i bakrunden.
och sen är det klart.
 ← (sat inte sköterskan på rätt plats)du kan göra hur många personer som hälst men inte för nära för det blir konstigt då ni kan tästa så får ni se. ni kan göra hur ni vill låt fantasin säta gränser.

här är en bild jag gjorde för ganska länge sen




MVH//lollo


p.s som ni ser så använder jag offta mit namn i bilderna på en person.



Kommentarer
Postat av: panfuu

hej. när är det nästa guldpandedag och kan du visa ett fusk :)

2010-06-21 @ 10:20:01
Postat av: Malin

Sv: Tack , jag e i spanien nu!

2010-06-26 @ 11:59:34
URL: http://coolamalinbloggse.blogg.se/
Postat av: GPtiger

Hej Lollo, :) Jag undrar en sak.. Jag har en laptop och jag har bara en knapp där det står ptr Scr, är det samma knapp? Alltså funkar det endå? :)

Svar önskas<33

2011-01-10 @ 08:27:07
URL: http://gptigersblogg.blogspot.com
Postat av: hjlkOnPanfu

har också en laptop, hittar ingen ens liknande! vart finns den??:)

2012-12-28 @ 16:45:16
Postat av: hjlkOnPanfu

hittade den:)man trycker på FN och ISERT;)

2012-12-28 @ 17:18:55
URL: http://sofiao3howrse.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0