det undeliga undrelandet del7

hej nu ska jag forsät så vi blir klara med den här sagan.


lollostar: aaa släp mig. deta siter verkligen hårt
dum: dumer vi fånga henne
dumer: ja! tänk om hon har varit på slotet hela tiden
lollostar: dum, dumer släpp mig nu genast
dum: åå söt hon kan våra namn
dumer: ja hahah kom så tar vi med henne till drotningen

dom tog  lollostar till  tron salen. där band dom fast henne. dum och dumer skrata och gav varanda en klap på rygen och en hand five.

dum och dumer: vad drottningen kommer bli glad när hon ser att vi har fongat Alice
lollostar: varför tror alla att jag är alice

plötsligt fylldes rumet med en trumpet melodi. en massa stoldater stelde sig på ett ledd sen kom drottningen in, hon skrata elakt.

drottningen: dum pakete.....brän det. vem det än var som skika det till dig trode du skulle lyckas att förgöra mig men det personen hade fel, eller hur Alice
lollostar: farför tror alla att jag är Alice jag är lollostar

Drottningen svar inte hon bara krata. jag hörde ett plop bakom mig och där stog lasse men lilla filur kompis. han knat upp repen sen kasta han en sak som öpnade dören jag sprang som bara den. när drottningen såg det blev hon superf arg

Drottningen: DUM OCH DUMER TA KATTEN JAG TAR FILICKAN!

Lollostar sprang hon kom till skogen där ramlade hon i lera, Hon var så rädd för hon hörde hur drottningen skrek hon reste sig upp och sprang. Lollostar fastna med kläningen i en tag buske hela kläningen revs sönder men hon strunta i det hon bara sprang. hon han fram till påsk harens hus hon var så tröt så hon svimma. I slotet så gick drottnigen med rid hjälm på huvet,

drottningen: att man alltid måste göra allt själv. KOM HIT MED KILLER

drottnigen hoppade upp på hästen sen red hon i väg. när hon kom utan för slotet såg hon lollostars  fot spår hon földe spåret, hon såg att nån hade varit i leran och hålt på, sen hitade hon ett blåt tyg,sen kom hon fram till ett hus det var ett märka där någon hade legat sen var det magiska spår som kom från dörren. drottnigen skarrata sen red hon till backa.


det värkar som om drottningen har en plan.
bilder:



MVH// lollo

Kommentarer
Postat av: Steffy

sv: Nej, faktiskt inte! Kedjan ska vara där den är. :p

2010-06-04 @ 21:39:39
URL: http://bysteffy.blogg.se/
Postat av: Madde

Hejhej:) jag har en kategori "tjejsnack, sex och kärlek" Som handlar om allt. Diskussioner, funderingar, tips och lite hjläp finns:) De flesta vet det mesta men de finns de som inte gör det. Så jag har denna kategori för att hjälpa och för att det är ett himla kul ämne att skriva och prata om:) Kolla gärna igenom den och kommentera bra eller dåliga saker om kategorin, eller något du skulle vilja läsa mer om:) Skulle vara jätte snällt! Tack för hjälpen på förhand:)

2010-06-04 @ 22:18:49
URL: http://madeleinebjornlund.blogg.se/
Postat av: Blunk

:D Bra!!! :)

2010-06-12 @ 11:41:08
URL: http://Har ingen blogg...
Postat av: Linn-Lay

oj vilken söt header du hade :D vad ska du roa dig med denna sommaren då? :D

2010-06-12 @ 11:59:40
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0