gäst bloggning här i bloggen

hej alla blogg kompisar! jag ska till norge och vara där i en vecka, så jag har ficksat en gästbloggare, hon ska börja blogga på tisdag då jag ska vara i norge. 
                                                                                                                                                                    
I dag har jag vait på bio jag har set Eclipse den var bra men den kunde vara lite bätre tycker jag.
 deta är ju bild på boken men det är för att jag inte hitar bild på filmen.
                                                                                                                                                                  

jag ska börjar paka nu för vi stiker i morgon ca fyra,
så deta är mitt sista inlägg inan jag åker, det kanse blir några i morgon.
hej då vi ses nästa vecka



mvh// lollo

Kommentarer
Postat av: Micaela

Sv; Okej^^

2010-08-04 @ 10:37:21
URL: http://coolamicaela.blogg.se/
Postat av: Mistie

Hej jag behöver hjälp med min blogg för att jag behöver en bra framsida men det är svårt

2010-08-28 @ 11:56:12
URL: http://panfumistie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0