panfu och mer panfu

hej! idag kan man hjälpa carl caso eller vad han nu heter med iglon.
 han är i djungen ptara med honom sen är det bara att leta snögubbar
 här är alla små söta gubbar. en i sanfranfu, ponny hagen, slotet och utan för kamarias rum. det finns ett fel och så när man har alla och kolar i pryl korgen så visas det att man bara her tre.
i dag kan man också hjälpa haiti jag kanse ska göra det om jag får för mamma. i dag har också vekans stiler premijär.
 
här är min egna still
 typ kändis still.
här är panda stilen.
 den här snygga pandan hitade jag i panfu i djungen för att vara exakt.
fakta om noushi
 så. säs

hälsnigar//lollo

Kommentarer
Postat av: Klara

Han heter Carl Caruso, inte Carl Caso x)



/Klara

2010-01-28 @ 18:04:29
URL: http://klaracoolsblogg.blogspot.com
Postat av: Julia

Söt blogg. =)

2010-02-01 @ 12:29:41
URL: http://oychiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0