länge sen, stardoll

hej!! det var länge sen jag skerv det är för jag inte har haft lust. jag är medlem på stardoll då kan man göra en sån här om man är superstar (som panfus guldpanda).


den här medollen (som det heter) är min och hon heter lillysweet_lol om ni är meblem så kan ni väll söka henne som vänn. om ni inte är medlem så bli det det är ett kul onlin spel om man förstår det och är superstar men det är kul i alla fal. www.stardoll.com



Albin fyller år i dag (han är jhonatans lille bror om ni inte vet vem jhonatan är så är det pomis.)

jag mins inte hur gamal han blev men i alla fal

happy birtheday to you 
happy birtheday to you
happy birtheday to Albin
happy birtheday to yoooooouuuuuuuuu

hälsnigar//lollo

p.s för låt om jag stava fel till mycke men jag är dålig på att stava.

Kommentarer
Postat av: ebba

är du superstar

2010-02-27 @ 10:07:23
Postat av: lollo

ja det är jag

2010-03-16 @ 19:26:26
URL: http://panfulollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0