katter

katter kan vara hur som hällst.

dom kan vara söta:
åååå så söt... min katt är sötare.
dom kan vara fula (rätare sakt läskig):
 aaaa den skulle jag inte villja va det första jag såg på morgonen.
dom kan vara små:
 litte övedrivet litet.
dom kan vara stora:
en sån katt ska vi köpa.

men framför allt dom kan vara roliga och konstiga:


det fins fler olika saker som kan vara söt busigt konstigt eller vad som hälst.
min katt stina är konstig här är en konstig lista på henne.

1: hon får tok rus och springer och hopare som en raket.
2:hon liger vart som hälst tex: golvet, bordet,tomte landskape, tväten,hylor och under granen man kan nästan hita henne vart som hälst.
3: när hon läger sig på golvet så ser det ut som hon svimar.
4:äter allt nåra exepel: potatis chips,ost,ölkorv,kantareler, ägg och päron.

när vi skulle på semester så skulle vi ha med oss päron men det gick inte för stina åt upp alla.
har ni en lite konstig anolunda katt hund eller not.



hälsningar//lollo

Kommentarer
Postat av: mathilda (bambupa)

jag har en konstig hund han heter affe och ibland så får han tor rus oh spinger runt i hella huset i typ en halv timma



2010-01-05 @ 12:55:46
URL: http://tildisblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-01-09 @ 19:20:44
Postat av: Anonym

när min hund har durchat,blir han skittokig och drar i sin nos och springer runt

2010-01-09 @ 19:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0