en panfu berätelse, min historia

hej!!! jag har en bäretelse att beräta som handlar om  min kompis på panfu.

det var en vanlig dag för en del men inte för jojolina.
hon vakna tidigt och kola sin kalender de är den 16/01-10
henes födelse dag allså. då hör hon musik och song

ja må leva
ja må leva
ja må leva ut i hundrade år
ja vist ska hon leva
ja vist ska hon leva ut i hundra de år
hura hura hura hurrraaaaaa

det var alla jojolinas väner: lollostar, alicestar och många fler
dom räkte fram ett paket med guld paper och lok. hon öppanar den.
GIF animations generator gifup.com gliter och riktig magi flyger ur paketet. hon tro att det är ett skämt men vänerna bara ler och ser nöjda ut. magin flyger runt henne den lyser upp rumet sen ser hon bara masa färger. det försvan lika fort som den kom. hon blir så arg att dom gjore så mot henne på sin egna födelse gad.

jojolina: varför gjorde ni så på min födelse dag ni förstörde hella dagen för mig inan den ens börja.
vännerna skratar.
jojolina: vad skratar ni åt ( lite hår hamnar i ansiktet)
jojolina: vad i mint hår ar inte blont det är brunt och det är uppsat inte utsläpt

då upp täker hon vad vänerna har gjort. dom gav hene ett guld paket

jojolina:tack o tack vad ni är snälla ni är bara bäst.

lollostar hade bakat tårta som var så god så man bara inte kunde sluta äta, alicestar hade ficksat balonger och komfeti och en bandrol som det stog glad födelsedag på fast på engelska dom andra ficksa mat och musik.
dom fira jojolina inan dom gick och shoppa. sen gick alla hem till sig. jojolina ville fira sin födese dag med pandor från staden det. hon hade sin blå kläning som hon bara älska, lollostar hade ficksat en gratis allt på salongen så hon hade ny frisyr som var dyr, manikyr som var dyr, smik som var dyrt och allt anat.sen under festen hon dansa var glad och allt så skulle hon prisis säja att det var den bästa dagen sånsin men då buäää. spyr en gäst rakt på henne

jojolina:aaaaaaaa
gästen:åå för låt jag be......buäää
gästen:oj din klänig
jojolina:aaa min dyra fina kläning
gästen:det var tårtans fe...... buäää
gästen:oj dit hår
jojolina:aaaaa mit hår
gästen: förlåt förlåt fö....buäää
gästen:oj hela du
jojolina: aaaaaaa du har förstört hela min födelse dag
gästen:oj men för låt
jojolina:gå jag vill vara i fred

så slutar henes firande av henes dag.

hur gick det med kläningen får se fort farande på kjentväten

hälsnigar//lollo

oj jag glömde nästan just nu leder magi i min historia rösta fort nu om ni vill att det ska hadla om nåt anat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0