Äntligen

hej länge sen jag skrev. har bara inte orkat skriva. Nu till det som jag är glad över. jo jag har äntligen ficksat katogorier jag ska beräta var ni ska kolla när ni kollar min blogg.

1: blandat, där har jag inlägg som handlar om flera sker och tl_klubben skakerna där i från kommer hamna där.

2: clubb pinguvin, inlägg om c.p

3: djur, jag kommer inte in där men där hamnar saker som jag skriver om mina katter och sånt

4: filmer, där hamnar youtube klipen

5: frågor och svar,där skriver jag  svaren på era frågor

6: födelsedagar, där hamnar alla grattis inlägg

7: före efter, allaföre efter bilder och inläg hamnar här

8: lollos hjälp sida, om du behöver hjälp med nåt kolla här

9: lollostars blogg, här hamnar inläggen som lollostar har skrivit

10: panfu, här hamnar  alla panfu inlägg

11: sagaor, här hamnar alla sagor jag och lollostar har skrivit

12:sims, alla inlägg om sims

13: stardoll, alla inlägg om stardoll 

14: tipsar lollo, här hamnar alla sidor där jag tipsar om spel eller om bloggar


MVH// lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0