.......

hej förlåt att jag inte har skrivit på länge jag har inte varit hema.

det var gp dag i fredas och jag såg ut så har i början men jag böt kläder sän men det har jag ingen bild på tycker ni jag är snygg som panda allså?
det kom nya kläder ochså
 
 ock jag pyntade min koja med det jag hade i min prylkorj
 ← där ser man förstås vad jag böt till
det kom en ska ur maskinen ochså fast dan efter gp dan.
jag han rädda min woody inan den försvan jag hade en bild fast jag hitar inte den

hej då

hälsnigar/ lollo


Kommentarer
Postat av: pomis

Vad bra att det blev GP dag så att du kunde rädda din gröna wobby =)

2009-10-12 @ 17:13:30
URL: http://panfupandanpomis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0