............ kommer inte på nån rubrik........

Hej!  Lollostar ville skriva lite. Ni vet ju att det kommer en saga som heter ``DET UNDLIGA UNDERLANDET´´.
Så idag så kommer första delen av sagan och lite tidigare idag så var det gala fest i balsalen.
va!!! var det ååå då fick jag ju inte träffa all........(lollostar hollde för min mun med tasen). tyst låt mig beräta först. Filmens fest blev så här.

1: Alla kändisar från filmen kom, nåra statister och vänner kom också.

2: fotograferna kom och fotografera alla.

3: Dom servera maten.

4: sen kom det folk fån tinigar och magasinerna och gjorde interjuver med stjärnorna och tog kort.

5: dela ut priser.

6: alla gick hem med biljeter till del ett.


så allt deta hände
. ja och jag sömtutan Lollo sov under hella festen blä mig då fick jag ju inte träffa nån kändis och jag har ju gjort sagan men ändå fick jag inte vara med när dom gjorde den. jaha vill ni se bilder...............bra
 
 ← om du inte ser vad det är på den stora tryck på den lilla bilden och om ni inte ser vad det är på dåda bilderna å ska jag försöka ficksa det


wow fult hus fast jag ser ingen fotograf eller nåt. men allså det här var när alla hande kommit. Det är ju med en biljet för den lollo gav er var det fel på. Nästan alla som vinkar har en roll i filmen dom som inte gör det är vänner eller statister.


MVH// lollo och lollostar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0