svar på tal

hej panfuu undrar om när nästa guldpanda dag är. det vet jag inte kolla panfu bloggen.
hon/han undra också om jag kunde vissa några fusk, jag vet ett som jag kan vissa.

gå till affären där man köpper kläder,
och blädra i katalogen tills du kommer till den här sidan
 sen så klikar du där jag har ringat in. jag har redan dom kläderna så jag vet inte vad det är.

sims 3 nörden undra vart jag har fåt kläderna som viktoria har på sig
 dom har jag ladat ner från sims3.com och hon kommer hamna på min profil så att man kan lada ner henne, jag ska också ficksa så man kan lada ner kläderna var för sig.



mvh//lollo

Kommentarer
Postat av: anonym

det går inte att trycka på texten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :!:

2011-03-27 @ 10:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0