rädaren från panfu del2

nu fortsäter min saga.

en varulv stog där och skratade elakt
han sprang in i en iglo

maj:kom vi följer efter
jag: okej men... nej vänta på mig

maj sprang fram till iglon och kröp in när jag kom in så stog
maj där och varulven i ett hörn där han var ner frusen

jag:vad har du gjort har du frysit honom
maj: nej han var så när jag kom in
jag: vem har frysit honom då
maj:vet ..... kolla

ise hade smält han skratta och sköt oss med nån kraft.
vi sprang men han inte inan vi var fast.

varulven: ha nu är ni fast
jag: släpp oss du kan inte håla oss fångna
varulven: nej det ska jag inte jag ska ta er till min grota
maj: vad hade du tänkt göra då knäpo
varulven: tror du jag avslöjar min plan. hm men efter som du tycker jag är käpp din lilla isbjörn ska jag börja med dig också för du är ett magiskt väsen. mohahahaha

vad ska hända nu vad komer hända med maj och lollostar det får ni reda på nästa gång.

bilder från del 2
inte lika lång och lika många bilder som del 1. 

hälsnigar//lollo

p.s jag kom på ett namn själv för ingen rösta. och jag är nästan klar med sagan för jag gör alla bilder i för väg. så ingen annan förutom jag är med i  sagan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0