räddaren från panfu del 3

nå var var vi hmm bla bla kröp bla bla a här fångad

jag: vad ska du göra med maj släp hen
maj:ja släp mig dit stora fula knäppo
varulven:tyst jag räknar 1...2...3...4... och fem sen drar man i spaken
jag:vad tänker du gör puko varför startar du maskinen
maj: du när vi har besekrat onskan så ska du att få käna hur det är att vara fast
varulven: ååå tyst jag årkar inte höra erat tjat. men nu ska ni får höra min fel lösa plan.
jag ska göra er till onda varulvar prisis som jag när jag snart ska alla onda röra sig genom
mackig och ta över allt got när dom lyckast går vi vidare till nästa till nästa sen har vi tagit över hela värden mohahahaha.
jag:det kan du ju inte göra
maj:nej du kommer aldrig att klara det lollostar kommer att stopa dig
varulven:ha hon kommer aldrig klara det hon är typ rädd för sin egna skuga hahaha
nå ska vi börja

han tar tag i maj och bär henne till maskinen hon ryker och rör sig men hon sitter fast. han kastar in henne i maskinen hon skriker du kommer aldrig undan med det här så länge lollostar är i säkerhet sen stängs dören till maskinen den startar.hur komer jag att hamna i säkerhet när jag är fast på golvet i ett rep. dörren öppnas ut komer en varulv med isbjörns huvud.varluven är så upptagen av att se på sin skapelse att han inte upptäker
en ängel som flyger in hon skuter nåt glitrande stråle som kliper av repen

ängen: komm vi måste här i från skyda dig........SPRING FÖRLIVET
jag: va okej
varulvarna: aaaaaa stana era väsen ni kan fly men inte göma er

jag sprang och ängel flög men vad vi inte viste var att ängelen lämna gliter efter sig. när vi var frame vid en sjö så stog ängelen  vid en dörr hon öppna dörren och ropa att jag skulle skynda mig att gå in jag sprang in i dörr öppnigen och kom till ett rum med söta lampor mjuka kuddar och en masa godis och läsk. ängel kom in och sa nu är jag hemma då kom nåt jag hade sett många gånger jo tio söta flufiga pompom hon gick fram till en brun typ och pussa den.

jag: pompom
ängel: wow du viste vad pompom var
jag: ja jag har hjälpt carl att hita tio pompom när dom hade rymt dom rymde tre gånger hahah och en gång så snode en pompom en snö gubbs näsa hahaha
ängel:åå jag viste att det skulle hända typiskt carl jag sa ju att han skulle vara försiktig så dom inte rymde
jag: vad menar du har du träfat carl
ängel: puh ja han var här på besök. jag visa honom mitt hem och visa honom mina små sötnosar och beräta att jag inte längre har plats med dom då sa carl att han kunde ta med nåra hem till panfu. jag blev glad för att han ville hjälpa mig. jag valde tio av dom som mest tyckte om honom sen beräta jag hur man tar hand om dom men han värka inte ha lysnat om dom har försvunit tre gånger (suck) men dom är inte på rymen nu va
jag: nej dom är hema hos honom. jag komer från panfu jag är föd där och har gått där i skola
ängel: okej du är gansak lick carl fast på ett anat sät....... du är inte så värst modig du lollo men med lite ut manigar och räddsla så blir nog den störe
jag: jag vet många säjer att jag är rädd för min egna skuga men det är inte sant
ängel:jag vet (gäsp) nu får vi nog ta och sova

ängel gav mig en pyamas sen satt jag mig vid nåra gosiga pompom och somna snapt ängel gjorde nån sorts säng av magi som hon somna i.utan för så hade majvarulven följt spåret och hitat ingången till ängels hem och varulven hade följt efter. dom skrata de elakt.

vad ska varulvarna göra komer maj nånsin bli en isbjörn igen.det får ni se nån annan gång

bilder från del3
lite längre och mer bilder ja


hällsnigar//lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0