min historia utan namn del 1

hej nu börjar min saga som inte har nåt namn än.

jag vakna och måde dåligt jag gick till toa för att kolla mig i spelge. ( jag byter färg för hur jag mår)

jag: hm konstig blå men jag är ju blå när jag är sjuk.

jag gick till köket för att hämta min färg medesin. (den gör att jag inte blir den färgen för altid och att den färgar av sig) jag tog medesinen och kläde på mig . plötsligt kom nåt glitrigt och lyfte upp mig jag såg bara färger.
jag vakna upp i en skog som jag aldrig hade varit i, plötsligt satt jag på en enhörning som tog mig till ett glitrande rum i ett hörn stog en prinssesa eller drotning.

drotningen: hest mest kome

när hon sa det så slängde enhörnigen va mig och gick i väg

jag: vart är jag vad gör jag här
drotningen: du ska räda våran värd från onskan
jag: va??? jag kan inte ens rädda mig själv typ
drotnigen: det står i det heliga skrifterna att den utvalda pandan från panfu komer hamna i den glömda skogen det är många pandor som har komit men igen av dom är den reta.
jag: menar du att jag lilla jag lilla lollostar ska räda en hel värd hur sak jag klara det
drotnigen: du är modigare än du tror. du komer inte vara ensam du ska få hjälp av min isbjörn maj
maj: hej jag är maj jag ska hjälpa dig med äventyret.kom låt oss gå
jag: okej då

den lilla pandan och den lilla isbjören går genom salen sen komer dom till sago skogen som allt händer i det sa maj i allafal. men då.......

fötsätnig följer. nå vad tycte ni om del 1 jag ska läga ut nästa när jag har fler bilder

här är bilderna från del ett

hälsnigar//lollo//lollostar.

p.s jag pratar inte efter som jag tog bilderna efter åtta. jag komer inte prata heller.
pp.ss det komer nog inte bli nån mer som får vara med kanse nåra .det bli nog ingen men jojolina ska få vara med kasne bara hon. men kom i hog kanse 

Kommentarer
Postat av: Steffy

svar: Lollo, det här kommer få bli din sista makeover. Man kan inte få så många. Om typ en månad kan du be om en. Men jag ska göra en sista makeover idag till dig senare klockan 19.00.



Kram Steffy

2010-02-05 @ 13:08:23
URL: http://bysteffy.blogg.se/
Postat av: lollo

ok

2010-02-05 @ 15:02:17
URL: http://panfulollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0