lollostar på arbets vecka

hej! jag har varit sjuk i dag inte kul :( men jag har i stället hjälpt lollostar (jag på panfu) med kläder till arbets veckan ( det är en vecka då lollostar testar på alla jobb i panfu typ) hon köpte en ny koja sen gick hon till stan och köpte kläder till arbets veckan jag tog kort när lollostar visa sina snygga kläder hon gjorde sig stor för att det skulle synas vad hon var.
hon ska testa dom här jobben:
sjuk sjöterska eller vetrinär, flygvärdina,kock,brevbärare,rytare, receförare,lärare,skidsköterska (kallar lollostar det för),pirat i pirat baren, fiskare, frisör,tjuv,polis,branman,livrädare och astronat .
undra vad hon komer tycka är roligast.

lollostar säjer att hon ska öppna en kennel med masa djur men jag vet inte om det komer gå så bra.

hällsnigar//lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0