hej

hej kom inte på en bätre rubrik. jag ska snart börja med min hisoria som jag inte vet vad den ska heta. hmm
ni får rösta med en komentar här är namnen

1: drömen
2: äventyret
3: den magiska värden
4: räda den magisak värden
5: min chans
6: rädaren från panfu

ja ni får skriva en sifra i komentarerna och ni får skriva en sak till om ni vill vara med i sagan just det om ni vill vara med i sagan då vill jag ha erat panda namn med så här kan ni skriva.

okej så kan ni skriva. nu till rolerna

vi har

1: ängel
2: zomby
3:skurken vet inte vad det ska vara.
4:trolet
5:hemliga killen
6:förädaren

om jag inte hör av mig eller ingen vill vara med så får jag göra allt själv. jag är lesen om ingen får vara med men jag kommer ändå suda era namn.

hälsnigar//lollo

p.s om ni träfar jojolina eller om hon läser deta så (säj) förlåt för vad jag än har gjort ring mig snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0