tröt ,före och efter och namn tack

jag är jätte trööööööt (gäsp)


vem av er är louise nordin jag vill veta för om jag inte vet det så kan du inte vinna (eller du kan vinna men det är lätare om jag vet vem det är). så namn ge era bilder så det är lätare att veta vem som är vem. skriv i vad namnter är så här tex: bloggens namn i bilden, dit namn i bilden (jag skulle ju skriva lollo på min bild), eller skriva typ så här till bildens namn : god jul (av panfulollo/lollo)


och nu komer dena veckas (typ) före och efter bild.

före
 

efter
 inte den snyggaste bilden men iallafal.


p.s jag hitade bilderna på google så jag har inte tagit korten


hälsningar//lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0