pomis och lollo

hej idag träfade jag ollis100 och pomis på panfu idag fast jag sa bara hej till ollis100 sen försvan hon. jag och pomis hade kul i panfu vi var vid woody-sjön fast bilderna försvan. sen gick vi hem till pomis där glömde jag ta en bild. sen stog det att jag moste mata min wooby anars försviner den. så vi gick hem till mig men då så var det den gröna woobyn som jag inte kunde mata som jag skulle mata.jag vill absolut inte bli av med den men jag är inte guld panda så jag kan inte matan och jag kan inte göra nåt för att den inte ska försvina :'( .

 jag och pomis är läsna för att jag inte kan rädda min woody.
sen så kom min bror Djgustav  och då gick vi och åt på resturangn det var jätte got mums.

sen loggade pomis ut då gich jag och gustav och bada
 

japp hej då

Kommentarer
Postat av: pomis

Det var kul att vara med dig och din bror :)

2009-10-06 @ 16:47:53
URL: http://panfupandanpomis.blogg.se/
Postat av: Natalia

söt blogg

2009-10-07 @ 07:12:08
URL: http://mamasitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0