myhorse jag daniel och devin

ja rätt Daniel, oj hej jag och mina kompisar paratar och har fråge sport Daniel säjer att jag är dålig på fråge sport det är inte sant jag har faktis vunnit be smarter 3 gånger i rad så de så. så har skriver daniel devin myhorse och jag.

daniel: hej jag är daniel

devin: hej jag är thevin

Myhorse: hej jag är My
jag : och jag lollostar som är bäst


okej alla som ni säkert vet är lollo inte bäst så de så ,
höru det är jag visst det, nej jag vann be smarter 5 gåger irad och fick gp alla gåger , ååå vad du ljuger daniel fråga devin, lollo du stavar mit namn fel hela tiden hur måga gåger måste jag säja att det stavas t-h-e-v-i-n inte d-e-v-i-n, ahs vem bryr sig, jag kanse desutom säjer jag inget ting.vad va de, vad då, ja vadå, zzzzzZZZZZzzzzZZZZZ, MEN MY!!!!, vad har jag misat nåt, nej då ingen ting du sov bara hela tiden!!! oj förlåt onej, vad då, jag är sen till annasöts kalas ses( spriger till dören och öppnar den och spriger i väg), hallå my du glömde stänga dören(börjar sura), vad nu då lollo varför så deppig, jag gillar inte annasöt, genligt my värkar annasöt snäll och skyst, tycker du att annabästistjuven värkar skyst och snäll ( börjar skrata som en tock), vad varför skratar du, hahahahaha, lollo sluta snälla det är inte kul, (blir allvarlig)  hon är onskan skjälv och vi måste rädda my och hela unnivärsum ( jag går mot dören men komer inte så longt inan daniel tar tag i min arm och binder fast mig på en stol) släp mig daniel,nej, varför och varför binda fast mig i en stol, äääääää vet inte faktist, släp los lollo nu daniel hon kan ändå inte anväda sina krafter, varför inte, ja varför inte. hej då , hej då, hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0