hej

hej alla jag håller på att göra en plan hur jag ska bli av med annabästistjuven hehehe så har lågnt har jag komit  det be hövs en expert för att förstå vad det står hehehe nu ska att anna försvina för altid moahahaha, hej lollo vad gör du, hö thevin (skryklar i hop papret) inget, vad har du där, inget abpsolut inget, få se (hon tar papret och kollar på det) hö du har gjort en plan att bli av med anna.hur ser du de där är ingen plan de är klad på ett paper, vad skule du anars göra desutom så står det `` bli av med anna´´  på papret, åå de glömde jag, du lollo nu vill jag..., strunt samma gå och lek eller nåt  ( thevin flyger ut med mitt klad papper) hör ni vill ni se hur thevin ser ut kola här
 söt va, oj jag glömde beräta att thevin är en älva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0